سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله ی اینترنتی اکالا

لپ تاپ استوک و قیمت لپ تاپ های استوک اچ پی

اگر به دنبال خرید اینترنتی هستید ما در این مطلب 5 اپلیکیشن برتر برای انجام این کار با بهترین کیفیت و قیمت را معرفی می کنیم. در اپلیکیشن ترب شما میتوانید قیمت ها را در فروشگاه های مختلف بررسی کنید و آگاهانه خرید کنید. مزیت این برنامه این است که ارزان ترین قیمت یک محصول در تمام اینترنت را از فروشگاه های معتبر برای تان پیدا می کند. با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن! در حال حاضر حدود 2000 فروشگاه معتبر اینترنتی در ترب حضور دارند و این تعداد رو به افزایش است. لپ تاپ استوک همهی این فروشگاهها نماد اعتماد الکترونیک دریافت کردهاند و ما قبل از اضافه کردن آنها بررسی اولیهای از نظر کیفیت ارائه خدماتشان داشتهایم. اپلیکیشن دیوار یکی از پرکاربردترین برنامه های خریداینترنتی است که شما میتوانید کالای نو و دست دوم مورد نیاز خود را در آن پیدا کنید.

  • ASUSلپ تاپ استوک ایسوس Asus ZenBook UX303U گرافیکدار
  • وضعیت موجودی
  • ضربه خوردن
  • لپ تاپ HP pavilion CS3457
  • صفحه نمایش: 15?6-inch Full HD (1,920 x 1,080) IPS, 144Hz
  • سال تأسیس: 2 آوریل 1989
  • فیلم و مقاله آموزشی

عموما لپ تاپهایی که امروزه در بازار موجود هستند، از طول عمر باتری بالایی برخوردار هستند. داشتن طول عمر بالا، در لپ تاپ فاکتوری است که برای برخی از کاربران مهم است و برای برخی دیگر از کاربران اهمیت کمتری دارد. لپ تاپ ارزان مانند لپ تاپ مناسب کارهای روزمره، به دلیل این که فعالیتهای سنگینی با آنها انجام نمیشود ماندگاری باتری بیشتری نسبت به لپ تاپهای مناسب امور سنگین دارند. اگر شما جز افرادی هستید که همیشه در رفت و آمد یا سفر هستید، داشتن عمر باتری بالا میتواند برای شما بسیار کمک کننده باشد. توجه به ابعاد و اندازه دستگاه نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که در زمان خرید لپ تاپ باید در نظر گرفته شود. اگر قصد دارید از لپ تاپ خود به عنوان جایگزینی برای کامپیوتر خانگی استفاده کنید، موضوع وزن و ابعاد اهمیت چندانی برایتان نخواهد داشت. یعنی میتوانید یک لپ تاپ با نمایشگر 17 اینچی تهیه کنید و از تصویر بزرگتر لذت ببرید؛ اما اگر مجبور هستید لپ تاپ خود را مدام با خود حمل کنید، لپتاپ سبک و با ابعاد مناسب گزینه بهتری است.

این سری با لپ تاپهای لنوو و HP شباهت دارد و رقابتی در بازار بین آنها برقرار شده است. لتیتود ترکیبی از لپ تاپهای نازک و در عین حال قدرتمند را معرفی کرده و سیستمهای بادوامی را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانند برایتان جذاب باشند. از این گزینهها میتوانید برای کار کردن در ادارها استفاده کنید. مانند سری Inspiron و G Series، لپ تاپهای لتیتود هم از نامهایی مانند 3000، 5000 و 7000 استفاده میکنند. در ابتدای سال 2020 هم یک سری 9000 به این خانواده اضافه شد. شماره دوم در این لپ تاپها، نشان دهنده اندازه صفحه نمایش است. بنابراین، یک لپ تاپ Latitude 7390 دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی بوده و لپ تاپ Latitude 9510 هم از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی استفاده میکند. ایستگاههای کاری، از دیگر محصولات کمپانی دل است که دارای ویژگهای برتر بوده و شما را با مدلهای تجاری آشنا میکند. این لپ تاپ 1.8 کیلوگرمی از نوع نوت بوک بوده و در سری لتیتود در اختیار خریداران قرار میگیرد.

1. لپ تاپ LENOVO ThinkPad X1 Carbon سبک ترین، ظریف ترین و قوی ترین تینک پد (ThinkPad) موجود در بازار می باشد. 2. این سری از لپ تاپ ها که بدنه ای از جنس کربن دارند، به پردازنده نسل چهارم مجهز شده است. 3. باتری با شارژدهی بالا، سخت افزار قدرتمند ازجمله خصوصیات این دستگاه است که برای کاربری مالتی مدیا طراحی شده است. 4. صفحه نمایش با کیفیت تصویر اچ دی و پنل IPS از دیگر خصوصیات است که این دستگاه را به یک دستگاه فوق العاده و منحصر به فرد تبدیل کرده است. قیمت لپ تاپ های استوک اچ پی 5. وجود پورت های کاربردی نیز یکی دیگر از برتری ها و مزیت های این مدل می باشد. 6. قیمت بالای این لپ تاپ به این علت است که جنس آن از کربن است و به عنوان ظریف ترین و باریک ترین لپ تاپ صنعتی موجود در بازار شناخته می شود. شرکت LENOVO باریک ترین، سبک ترین و قدرتمند ترین تینک پد (ThinkPad) حال حاضر را طراحی، تولید و روانه بازار کرده است.

  • صفحهنمایش: 15.6 اینچ (HD، مات)
  • سوالات متداول در مورد خرید بهترین لپ تاپ
  • کوپنهای من
  • سری پردازنده: Core i7

برای خرید لپ تاپ لنوو میتوانید به بخش فروشگاه مجموعه اعتبارکالا مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی قیمت انواع لپ تاپ لنوو را برای شما ارائه کرده است تا خریدی مطمئن داشته باشید. برند اچ پی (HP) یکی از برندهای محبوب و مشهور در زمینه تولید لپ تاپ است که طرفداران بسیاری دارد. این شرکت سهم زیادی در بازار لپ تاپ را به خودش اختصاص داده است. اچ پی لپ تاپهای خود را در سریها و مدلهای بسیار متنوعی وارد بازار میکند و توانایی رقابت با برندهایی مانند ایسوس و لنوو را دارد. طیف محصولات اچ پی تمام کاربریها را دربرمیگیرد. یکی از لپتاپهای جدید اچ پی که در سری گیمینگ قرار میگیرد، مدل OMEN 15-DH1070wm است که با نمایشگر 15.6 اینچ، رم 8 گیگابایت و پردازنده 7 هستهای یکی از انتخابهای مناسب است. ایسر جزو قدیمیترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ است. این شرکت برای کاربریهای متنوع محصولات خود را به بازار عرضه میکند.

مجموع 1256 گیگابایت حافظه داخلی هم خیال شما را از بابت فضای لازم برای عکس، فیلم و سایر اطلاعات شما راحت میکند ولی لازم به ذکر است که تنها 256 گیگابایت از این فضا، از نوع پرسرعت SSD میباشد. قیمت لپتاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 را میتوانید با قیمتی حدود 24 تا 29 میلیون تومان پیدا کنید که آن را یکی از بهترین لپتاپها از 20 تا 30 میلیون تبدیل میکند. اگر به دنبال یک اولترابوک به تمام معنا در این بازه قیمتی هستید، بهترین گزینه موجود، HP Envy 13 میباشد. شرکت HP با اینکه به اندازه دل، لنوو و ایسوس سهم بازار ندارد، اما چندین مدل بسیار قابل دارد که گوی رقابت را از آنها میدزدد؛ یکی از این مدلها، بدون شک HP Envy 13 است. در نیمه اول دهه 2010 بود که شرکت اینتل، نام تبلیغاتی «اولترابوک» را برای نوع جدیدی از لپتاپها به کار برد و ویژگیهای مشخصی را برای اولترابوکها مطرح کرد.

7000 بیت کوین و ساتوشی هدیه ی یک معامله امن! هتل های لاکچری و ارزانِ تعطیلات مرداد را اینجا پیدا کن! 16 روش زیبایی دندان که تا حالا نمی دونستی ! از مزیت های استفاده از ووچر?امنیت بالا در انتقال پول و… چطور آب سالم بنوشیم؟ رفع افتادگی پلک بدون جراحی در کمترین زمان ! چطور میشه 1 دقیقه ای آب را تصفیه کرد؟ با این پرواز مسافرتی مجلل و ارزان را تجربه کن! اقامتگاهِ لاکچری و ارزانِ سفرهای مرداد را اینجا پیداکن! جنسیت بچتو خودت تعیین کن ! در سال تحصیلی جدید، داستان «دو کاج» به کتاب درسی فارسی پایه پنجم ابتدایی بازگشته است اما با این تفاوت که نسخه جدید آن با پایانی شاد و امیدوار کننده، در این کتاب آمده است. پشت پرده پانسیونها چه میگذرد؟ چرا عدهای در “باکو” از یک سرودِ چند دقیقهای واهمه دارند؟ 1401 © کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین محفوظ است.

  • داغ کردن و صدای زیاد فن در طول بازی
  • تاچ و اسمبل لپ تاپ
  • تعداد هسته: 8 هسته حقیقی + 16 هسته مجازی
  • ظرفیت حافظه داخلی 128GB

لپتاپ استوک یعنی چی؟ لپتاپهای استوک سرگذشت عجیب دارند؛ آنها را بهعنوان محصولات برگشتی کارخانهها میشناسند که پس از تعمیر یا بازسازی دوباره به بازار عرضه شدهاند. گفته میشود این مدلها که پیش از این، بازار فروش خاصی در کشورهای جهان سوم داشتهاند حالا قاچاقی از عراق و امارات به ایران میآیند. قیمت لپتاپهای استوک نسبت به لپتاپهای نو تا حد زیادی ارزان است. طوری که یک لپتاپ استوک تقریبا یک سوم تا نصف یک لپتاپ نو با مشخصات مشابه قیمت دارد. گرانترین لپتاپهای موجود در بازار ایران به نزدیکی 100 میلیون تومان رسیدهاند. نمونه آنها لپتاپ Zenbook Pro Duo ایسوس است که این روزها 96 میلیون تومان قیمت دارد. البته چنین لپتاپی تقریبا همهچیز تمام است. پردازنده Core i7 با حافظه موقت 16 گیگابایتی از پس هر برنامهای در کمترین زمان برمیآید. گرافیک شش گیگابایتی جای نگرانی برایتان نمیگذارد و در نهایت صفحه نمایش 16 اینچی، بزرگترین لپتاپی است که میتوانید پیدا کنید.

دراین بخش با بررسی برخی توانمندی های سخت افزاری خرید لپ تاپ مدیریتی و اداری تلاش داریم شما را به مرحله انتخاب اولیه یک دستگاه مناسب برسانیم، ولی تصمی گیرنده نهایی شما هستید! 1) هدف از خرید ابتدایی ترین فاکتور خرید لپ تاپ اداری تعیین درست هدف استفاده از آن است. قیمت لپ تاپ لنوو دست دوم چرا که اگر هدف از خرید سیستم کاربرد های گرافیکی و جلوه های صوتی و تصویری باشد، ولی دستگاهی با امکانات گرافیکی ضعیف در اختیار باشد، مشخص است که هدف به درستی مشخص نشده است. استفاده از کابرد های مدیریتی و تصمیم گیری، انجام پروژه های دانشگاهی، استفاده از نرم افزار های مالی و اداری و حسابداری، صوتی و تصویری و گرافیکی و نرم افزار های مهندسی از دیگر اهداف تهیه یک لپ تاپ است. 2) صفحه نمایش: معمولا نخستین فاکتور ظاهری یک لپ تاپ که نگاه بیینده را جلب می کند، همانا صفحه نمایش آن است. اما ایا اندازه صفحه نمایش برای شما مهم است؟ بر اساس توصیه کارشناسان بهترین و رایج ترین اندازه برای مصارف اداری حداکثر مانیتور 15 اینچ است.

  1. مجهز به پردازنده اینتل
  2. Lenovo لپ تاپ هایی با همه جور قیمت تولید کرده است
  3. لپ تاپ های لنوو دارای عمر باتری طولانی هستند
  4. صفحهنمایش روشن و شفاف
  5. حافظه ذخیره سازی
  6. برند: HP
  7. صفحهنمایش مات: بله

ما از خودمان پرسیدیم آیا این ” یک لپ تاپ مخصوص بازی با عمر باتری بهتر از بیشتر لپ تاپ های سنتی می باشد ؟ این دستگاه گیمینگ با پردازنده AMD Ryzen 9 4000 series و Nvidia GeForce RTX 2060 Max Q عملکرد عالی را ارائه می دهد که هر علاقه مند به بازی را هیحان زده می کند. آیا می خواهید 11 ساعت عمر باتری و عملکرد بی نظیر داشته باشید؟ آیا صفحه نمایش روشن، صفحه کلید راحت و بلندگوهای قوی می خواهید؟ پس شما در زندگی خود به Asus ROG Zephyrus G14 نیاز دارید. Asus ZenBook Pro Duo، در میان دیگر لپ تاپ های avante garde در مجموعه محصولات Asus، دلیل رتبه بندی ایسوس به عنوان نوآورترین مارک لپ تاپ در جهان است. ZenBook Pro Duo نه یک، بلکه دو نمایشگر برای شما به ارمغان می آورد. نمایشگر اصلی یک نمایشگر خیره کننده 15?6 اینچی با وضوح 4K است.